Podkladová a vyhledávací studie v rámci vyhlášení výzvy ROP MS
Analýza situace v oblasti nabídky a poptávky produktů s regionální tématikou vyprodukovaných na území Moravskoslezského kraje prostřednictvím turistických informačních center, resp. turistických oblastí.
Operační program | ROP Moravskoslezsko |
Druh evaluace | on-going |
Tematické zaměření evaluace | řízení a implementace |
Rok ukončení | 2011 |
Programové období | 2007–2013 |
Cílem evaluační studie bylo zjištění stávající situace v oblasti nabídky a poptávky produktů s regionální tématikou. Smyslem průzkumu bylo zjistit zájem turistických informačních center a provozovatelů turistických atraktivit o nabídku produktů s regionální tématikou. Studie obsahovala návrhy a doporučení na opatření, směřující k systémové podpoře v oblasti distribuce a systému marketingové podpory prodeje těchto regionálních produktů ve výše uvedených zařízeních, v návaznosti na podporu rozvoje cestovního ruchu.